افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید «علی چیت‌سازیان» در شرکت متد

مراسم آغاز به کار پایگاه مقاومت بسیج شهید «علی چیت‌سازیان» در شرکت متد با حضور رئیس مرکز حراست، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 10May 2022

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید «علی چیت‌سازیان» در شرکت متدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود طاهریان» رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز به کار پایگاه مقاومت بسیج شهید «علی چیت‌سازیان» در شرکت متد اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و از یادگاران حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و همواره در راستای حفظ نظام چه در دوران دفاع مقدس و چه در سایه بحران‌های خطیر کشور همواره پشتیبان و حامی بوده است و در برهه کنونی که دشمنان در صدد مأیوس کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی هستند بسیج می‌تواند در راستای خنثی‌سازی این تلاش، مؤثر و مفید واقع شود.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم تشکیل بسیج حفظ معنویت انقلاب اسلامی همراه با حفظ اخلاق و خدمت به مردم و همچنین گسترش فرهنگ و معارف اسلامی است. بسیجیان می‌توانند الگوی صبر و استقامت و مقاومت در برابر تهدید دشمنان باشند.

سعید حقیقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: بسیج با یک تفکر و اندیشه مردمی همیشه در تمامی مراحل توانسته در مقابل دشمن به خوبی ایستادگی کند. ما باید آگاهی‌های لازم را در حوزه‌های نظارتی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم.
سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تأکید بر ضرورت ترویج روحیه و تفکر بسیجی در شرایط کنونی گفت: عمل‌گرایی و نه شعارگرایی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم ایثارگران و به‌کارگیری مدیران انقلابی و جهادی مهم است و همه مجموعه‌ها باید با فراگیری و آشنایی با تفکر بسیجی برای مقابله با فتنه‌های دشمنان آماده باشند.

گفتنی است، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد را به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید علی چیت‌سازیان منصوب کرد.

در این مراسم یوسف مجتهد رئیس هیئت مدیره شرکت متد، محسن برزگر محمدی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف و مدیران شرکت متد حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار