مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوافضای آذربایجان شرقی:

شهید «مطهری» الگوی کامل جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «ایوبی» گفت: شهید مطهری نماد کامل مجاهد نستوه در برابر جبهه باطل، استاد مهاجم در برابر دشمنان و الگوی کامل جهاد تبیین آن هم در دوران الحاد و کفر است.
کد خبر: ۵۲۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ - 10May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «حبیب ایوبی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوافضای آذربایجان شرقی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه هشترود اظهار داشت: امروز دوران جنگ اراده‌هاست و اگر اراده جبهه حق علیه باطل سست شود جبهه باطل نفوذ پیدا خواهد کرد چراکه دشمنان با در اختیار داشتن امپراطوری رسانه‌ای سعی در رخنه و نفوذ دارند.

وی افزود: آمریکا برای اینکه سلطه‌گری خود را نمایان کند جنگ‌هایی در دنیا به راه انداخته چراکه خمیرمایه جبهه باطل از تکبر است.

«ایوبی» با اشاره به نقش مهم هادیان و مربیان سیاسی گفت: هادیان سیاسی باید از پشت صحنه‌های وقایع در دنیا آگاه شوند و در مورد مسائل صرفا به ظواهر آن توجه نکرده و تجزیه و تحلیل درستی از اوضاع داشته باشند.

وی تصریح کرد: هیچ دولتی از همان ابتدای آغاز فعالیتش نتوانسته بود بیماری اقتصاد کشور را پیدا کند که دولت فعلی با تشخیص مناسب سعی در معالجه آن دارد و لازمه آن صبر و همراهی مردم است.

ایوبی تاکید کرد: شهید مطهری نماد کامل مجاهد نستوه در برابر جبهه باطل، استاد مهاجم در برابر دشمنان و الگوی کامل جهاد تبیین آن هم در دوران الحاد و کفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها