دبیرکل جنبش النجباء:

عراق؛ سرزمین ایستادگی در برابر تجاوز و گورستان سازش با صهیونیست‌هاست

الکعبی در سالگرد نبرد سیف‌القدس طی پیامی با تصریح بر اینکه سرزمین عراق، گورستان هر ندای سازش‌طلبانه و دسیسه‌‎جویانه است؛ از آمادگی همه‌جانبه گروه‌های مقاومت عراقی برای ورود به صحنه دفاع از فلسطین و جنگ علیه اشغالگران اسرائیلی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 10May 2022

با انگشت‌های روی ماشه، آماده ورود به فلسطین هستیم/ عراق؛ گورستان سازش با صهیونیست‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به‌مناسبت نخستین سالگرد نبرد پیروزمندانه «سیف القدس» در پیامی خطاب به مردم و گروه‌های مقاومت غزه، اظهار داشت که این جنبش عراقی در تمام حوزه‌های تسلیحاتی، اطلاعاتی و لجستیک آماده کمک به مجاهدان فلسطینی است.

شیخ «اکرم الکعبی» ورود رزمندگان نُجَباء و سایر مجاهدان عراقی به صحنه دفاع از قدس شریف و جنگ علیه اشغالگران صهیونیست را در گرو اشاره‌ای از جانب گروه‌های مبارز فلسطینی دانست و تصریح کرد که انگشت‌های روی ماشه، متحد و یکپارچه خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان ساخت که عراق، سرزمین ایستادگی در برابر تجاوز و گورستان سازش با صهیونیست‌ها است.

متن کامل پیام دبیرکل نُجَباء به شرح زیر است:

«سلام به غزه ایستادگی! سلام به خان‌یونس تا بیت‌حانون و بیت‌لاهیا. سلام بر قدس معراج آسمانی پیامبر (ص).

از عراق، سرزمین ایستادگی در برابر هیمنه متجاوزان و گورستان هر ندای سازش‌طلبانه و دسیسه‌‎جویانه، به همه مردان و زنان غزه، پیر و جوان، زخمی و اسیر و شهید و مجاهدشان درود می‌فرستم.

ضمن ادای احترام به تک‌تک مجاهدان فلسطینی، علی‌رغم گذشت یک‌سال از کوبیدن میخ "سیف القدس" بر تابوت اشغالگران، هنوز به‌خاطر این پیروزی بزرگ و دفاع از مسجد الاقصی احساس غرور می‌کنیم.

چگونه چنین نباشد؟ وقتی آرمان و پیروزی یکی و سرزمین یکی است. بغداد همان قدس و قدس همان بغداد است. تفاوتی بین آمریکا و اسرائیل نیست؛ دشمن نیز یکی است. به امید خدا انگشت‌های روی ماشه هم متحد و یکپارچه خواهد بود.

ما به‌صراحت اعلام کردیم که دوشادوش‌تان حاضر به نقش‌آفرینی در دفاع از قدس و چشم انتظار اشاره‌ای از جانب شما هستیم.

امروز برای هر مسلمانی آشکار است که آرمان فلسطین بیانگر دیدگاه یکپارچه امت اسلامی و گرایش هر انسان آزاده و مقاوم در این دنیاست.

اینک بار دیگر تاکید می‌کنیم که در کنارتان هستیم و می‌توانید در تمام حوزه‌های تسلیحاتی، اطلاعاتی و لجستیک روی ما حساب باز کنید.

رزمندگان نُجَباء سال‌هاست به‌دنبال فرصتی برای جنگ با اشغالگر سرزمینتان هستند. چشم مجاهدان مقاومت اسلامی نُجَباء به روزی است که سلاح‌ها تحت بیرق واحد مقاومت، در برابر مستکبران صهیونیست و آمریکایی نشانه رود.

افق دید مجاهدان نُجَباء خیره به روزی است که پرچم‌های مقاومت از اقصی نقاط دنیا بر آوار‌های رژیم فروپاشیده اسرائیل برافراشته شده باشد.

به امید پیروزی نزدیک و دیدار در روز مبارک بازگشت»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار