سخنگوی «جهاد اسلامی»:

حمله به جنین با هدف انحراف افکار عمومی از جنایت ترور شیرین ابوعاقله است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اقدامات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد و این اقدامات را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۲۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 13May 2022

حمله به جنین با هدف انحراف افکار عمومی از جنایت ترور شیرین ابوعاقله استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اقدامات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد و این اقدامات را به شدت محکوم کرد و در این خصوص اظهار داشت: حمله به جنین با هدف منحرف ساختن افکار عمومی از جنایت ترور شیرین ابوعاقله رخ داد.

این شخصیت فلسطینی در ادامه افزود: بدیهی است که مقاومت فلسطین در برابر جنایاتی که صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شوند، دست بسته باقی نخواهد ماند. گردان‌های قدس از آمادگی کامل برای مقابله با جنایات صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین برخوردار است.

وی همچنین ادامه داد: دشمن صهیونیستی سعی دارد اینگونه به شهرک‌نشینان القا کند که هنوز از قدرت کافی برخوردار است.

پیشتر حازم قاسم سخنگوی حماس گفته بود: جنین، دلاورانه و با روحیه‌ای بالا، به مقاومت قهرمانانه در برابر نظامیان اشغالگر اسرائیلی ادامه می‌دهد. جنین از عزم و اراده‌ای پولادین برخوردار است که به آن امکان ادامه خیزش در برابر اشغالگران تا بیرون راندن آنان از سرتاسر سرزمین فلسطین را می‌دهد.

این شخصیت برجسته فلسطینی در ادامه اظهاراتش در این زمینه همچنین عنوان کرد: دلیری و روحیه فداکاری مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین، راز قدرت آنان در پیروزی بر ارتش رژیم اشغالگر است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها