سخنگوی سپاه پاسداران:

کنگره ملی شهدای روحانی به دنبال ارائه تصویری جامع از شهدای روحانی است

سردار شریف گفت: با فعالیت‌های رسانه‌ای در کنگره ملی شهدای روحانی به دنبال ارایه یک تصویر دقیق و جامع از شهیدان این قشر هستیم.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸ - 15May 2022

به دنبال ارائه تصویری جامع از شهدای روحانی هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای روحانی که در سالن جلسات ساختمان شهید سید مرتضی آوینی شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای روحانی چهارم خردادماه امسال در قم برگزار می‌شود.

سردار شریف گفت: در تمام استان‌های کشور یادواره‌های شهدای روحانی برگزار و در برخی از استان‌ها نیز این یادواره‌ها دو یا سه بار برگزار شده است، اما مراسم و کنگره اصلی در قم با حضور مهمانان ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه دشمن از ابزار‌های رسانه‌ای برای وارونه‌نمایی واقعیت‌ها استفاده می‌کند، افزود: با فعالیت‌های رسانه‌ای در کنگره ملی شهدای روحانی به دنبال ارایه یک تصویر دقیق و جامع از شهیدان روحانی هستیم.

وی ادامه داد: نماینده، ولی فقیه در سپاه با مدیریت حوزه‌های علمیه نشست‌های مختلفی را تاکنون برگزار کرده است تا در راستای برگزاری این کنگره از ظرفیت حوزه‌های علمیه به شیوه مطلوب استفاده شود.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به برگزاری نشست خبری کنگره شهدای روحانی در سه شنبه هفته جاری گفت: در این نشست خبری جزییات کنگره با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه برای خبرنگاران تشریح می‌شود.

سخنگوی سپاه از توجه کنگره مذکور به خدمات روحانیت در هنگام بلایای طبیعی، دستاورد‌های روحانیت در راستای مقابله با ویروس کرونا و شهدای روحانی مدافع حرم یاد کرد و گفت: برای شهدای روحانی مدافع حرم مراسمی مستقل پنجشنبه این هفته (۲۹ اردیبهشت) در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

سردار شریف گفت: روحانیان آزاده در قزوین و روحانیان فرمانده در خوزستان گردهم خواهند آمد و برای روحانیان جانباز نیز مراسمی برگزار خواهد شد.

وی به سرکشی از ۴ هزار خانواده شهید در نقاط گوناگون کشور به عنوان یکی از برنامه‌های این کنگره اشاره کرد و گفت: این برنامه تا روز برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار