نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

طرح اصلاح نظام یارانه‌ها زیرساخت اقتصاد مقاومتی است

«مطیعی» گفت: اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها زیرساخت و زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۵۲۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 15May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان امروز در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان اظهار داشت: رییس جمهور از آغاز اجرای این طرح شخصا در وسط میدان هستند که این امر بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد. به امید خدا طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط اجرای این طرح در استان و با بیان اینکه استاندار جهادی سمنان به همراه تیم مدیران اقتصادی در این برهه نیز به خوبی عمل کردند، یادآور شد: از مردم کشور و به ویژه استان سمنان تقدیر و تشکر بسیار فراوان داریم که با صبر خود در اجرای این طرح همراهی داشتند.

مطیعی ادامه داد: امید است شاهد تامین اجناس و کالاهای اساسی در استان سمنان و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا باشیم. از مردم استان تقاضا داریم در خرید و همچنین مصرف کالاها مراعات و از خرید و نگهداری اجناس بیش از حد مصرف معمول خودداری کنند.

وی تاکید کرد: باید به صورت جدی با افرادی که قصد سیاه نمایی و القاء تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تامین مایحتاج عمومی مردم را دارند، برخورد قاطعانه و جدی صورت گیرد.

امام جمعه سمنان با قدردانی از ازعملکرد ستاد تنظیم بازار استان و از تمامی اصناف و بازاریان استان گفت: اعتماد و امنیت خاطر برای مردم امری بسیار موثر و مهم است. امروز باید همگان توجه داشته باشیم که خواسته یا ناخواسته به بلندگوی دشمن تبدیل نشویم و باید تلاش کرد تا آرامش را به جامعه تزریق کرد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار