اجرای پنج هزار نفری سرود سلام فرمانده در کازرون

پنج هزار نفر از دانش‌آموزان کازرون در اجتماعی پر شور سرود سلام فرمانده را در حضور فرهنگیان و خانواده‌ها اجرا کردند.
کد خبر: ۵۲۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 15May 2022

اجرای پنج هزار نفری سرود سلام فرمانده در کازرونبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، نماهنگ زیبای سلام فرمانده امروز 25 اردیبهشت در کازرون با حضور پنج هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان در زمین چمن مجموعه فرهنگی ورزشی شهید بهنام کبیری (فرهنگیان) اجرا شد.

این سرود حماسی که تمرینات جهت هماهنگی در اجرای آن از حدود دو هفته پیش توسط دانش‌آموزان دختر و پسر کازرون شروع شده بود امروز به زیبایی و با شوری حماسی اجرا شد.

دهه نودی‌های کازرون امروز با اجرای سلام فرمانده ضمن نشان دادن علاقه و تعهد خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به رهبر معظم انقلاب و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اظهار  ارادت کردند.

این روزها و در حال و هوای بهاری فارس و به ویژه پس از بازگشایی مدارس از نیمه فروردین، اجرای نماهنگ سلام فرمانده به حماسه پرتکرار مدارس کشور و این استان ولایی تبدیل شده است.

این سرود زیبا که در یکی دو ماه اخیر مورد استقبال مردم به ویژه کودکان قرار گرفته هم در تخت جمشید بازخوانی شد، هم در جشن وحدت جنوب فارس توسط  ۳۱۳ دهه نودی جنوب فارس اجرا شد.

مردم استان فارس به ویژه دانش‌آموزان با علاقه نشان دادن به سلام فرمانده با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کرده و ارادت قلبی خود را به رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضرت صاحب الزمان(عج) نشان دادند.

در مراسم همخوانی این سرود زیبا در کازرون والدین دانش آموزان، فرهنگیان و مسئولان شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها