فرمانده کل ارتش:

آیت‌الله «فاطمی‌نیا» منشأ خدمات ارزنده‌ای در زمینه علوم اسلامی بود

سرلشکر موسوی در پیامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا تأکید کرد که این استاد فرهیخته منشأ خدمات ارزنده‌ای در زمینه علوم اسلامی و تحقیق و پژوهش در این زمینه شد.
کد خبر: ۵۲۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ - 16May 2022

فرمانده کل ارتش درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله «سید عبدالله فاطمی‌نیا» استاد اخلاق و عرفان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ (پیامبر اکرم (ص))

درگذشت خطیب ارجمند، استاد برجسته عرفان و اخلاق، مورخ اسلامی و سالک الی‌الله حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا بسیار موجب تأسف و تألم خاطر شد.

این استاد فرهیخته که از محضر بزرگانی همچون علامه طباطبایی، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله بهاءالدینی، آیت‌الله محمدتقی آملی تلمّذ کردند، منشأ خدمات ارزنده‌ای در زمینه علوم اسلامی و تحقیق و پژوهش در این زمینه شده و آثار ارزشمندی را به یادگار گذاشته‌اند که بدون شک مرجع و چراغ راه دوست‌داران و شاگردان خود خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات از درگاه خداوند متعال برای آن استاد اخلاق و عالم مجاهد و انقلابی، درگذشت ایشان را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیت مکرم، شاگردان، ارادتمندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها