سرلشکر باقری پس از ورود به تاجیکستان مطرح کرد؛

تقویت و توسعه همکاری‌های نظامی و دفاعی بین ایران و تاجیکستان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پس از ورود به فرودگاه دوشنبه، در سخنانی تقویت و توسعه همکاری‌های نظامی و دفاعی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان را از اهداف اصلی این سفر عنوان کرد.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 16May 2022

سرلشکر باقری وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئت عالی‌رتبه نظامی ساعتی پیش در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان مورد استقبال سرلشکر «امامعلی صابرزاده» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون اول وزیر دفاع جمهوری تاجیکستان و جمعی از مقامات نظامی این کشور قرار گرفت.

سرلشکر باقری پس از ورود به فرودگاه دوشنبه، در سخنانی تقویت و توسعه همکاری‌های نظامی و دفاعی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان را از اهداف اصلی این سفر عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در یک منطقه ژئوپلتیکی قرار دارند و اتفاقات و حوادث هر دو کشور بر یکدیگر تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه روابط با همسایگان، افزود: در راستای ارتقای امنیت و آرامش هر دو کشور، دیدار‌های دوجانبه‌ای را در طول سفر با مقامات نظامی و سیاسی خواهیم داشت.

سرلشکر باقری در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با رئیس جمهور کشور تاجیکستان از مراکز نظامی-علمی نیرو‌های مسلح این کشور بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار