کتاب «آتش‌های بی‌امان» در یاسوج نقد و بررسی شد

کتاب «آتش‌های بی‌امان»، روایت‌گر تاریخ شفاهی «گودرز قلی‌پور» از رزمندگان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، در یاسوج نقد و بررسی شد.
کد خبر: ۵۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 16May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست نقد و بررسی کتاب «آتش‌های بی‌امان» امروز با حضور جمعی از نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این نشست با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و به مناسبت چهلمین سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر برگزار شد.

کتاب «آتش‌های بی‌امان» روایت‌گر تاریخ شفاهی «گودرز قلی‌پور» از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد است که به قلم «سید حسین یادگارنژاد» به رشته تحریر درآمده و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

«علی‌اصغر غفوری» از نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اهمیت ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس، اظهار داشت: دیگران از نداشته‌هایشان، داشته می‌سازند این در حالی است که تاریخ دفاع مقدس ما سرشار از داشته‌هایی است که باید به رشته تحریر درآید.

وی انتخاب مناسب واژه‌ها و عناوین فصول و نوع بیان را از محاسن کتاب «آتش‌های بی‌امان» دانست و افزود: یکدست نبودن مطالب، سردرگمی روایتگر و تدوینگر، عدم رعایت رسم‌الخط در برخی نقاط کتاب و عدم رعایت نشانه‌های نگارشی در برخی مطالب کتاب از مهم‌ترین مشکلات این کتاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار