با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج مستضعفین را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب ریاست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 16May 2022

سردار کارگر انتصاب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج مستضعفین را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا آزادی» را به ریاست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج مستضعفین به وی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آزادی
رئیس محترم سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، حمد و سپاس پروردگار لایزال را که فرصت خدمت و توفیق انجام وظیفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه ما عنایت فرمود.

انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی به ریاست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج مستضعفین که حاکی از تعهد، تجربه و شایستگی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی آن برادر ولایی را در تداوم راه نورانی شهیدان گرانقدر و حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار