نماینده ولی فقیه در مازندران:

درس تحمل سختی و فداکاری را از شهدا بیاموزیم

«محمدی لائینی» ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: باید درس تحمل سختی و فداکاری را باید از شهدا بیاموزیم.
کد خبر: ۵۲۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 17May 2022

درس تحمل سختی و فداکاری را از شهدا بیاموزیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اولین یادواره ۲۲ شهید گمنام و ۲۴ شهید دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و شهدای مدافع حرم لشکر ۲۵ کربلا که در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد، با بیان اینکه شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی شهر‌های استان چراغ روشنی بخش آن منطقه هستند، اظهار داشت: همچنین یاد ۲۴ شهید دانشجویی و شهدای مدافع حرم و «خان‌طومان» را گرامی می‌داریم.

وی افزود: مجلس با یاد و نام شهیدان سرشار از محبت و معنویت و عطر و بوی شهداست و از حضور پاسداران، نیرو‌های انتظامی، اساتید، دانشجویان و کارکنان قدردانی می‌کنم.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید درس تحمل سختی و فداکاری را باید از شهدا بیاموزیم، به جراحی اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و بیان داشت: پول یارانه که در گذشته به برخی‌ها داده می‌شد و این اعتبار هرز می‌رفت و امروز دولت بنا دارد آن را به مصرف کننده و مردم پرداخت کند که خیلی بهتر است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: مردم باید این برنامه را مطالبه کنند تا به چای پرداخت یارانه به اول زنجیره به مردم و مصرف کننده پرداخت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار