همخوانی «سلام فرمانده» با حضور ۱۴۰۰ دانش آموز در مسجد جمکران

پویش اجرای سرود «سلام فرمانده» با همنوایی ۱۴۰۰ دانش آموز از یکصد مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه قم امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 17May 2022

همخوانی «سلام فرمانده» با حضور ۱۴۰۰ دانش آموز در مسجد جمکرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران امروز شاهد حضور ۱۴۰۰ دانش آموز از یکصد مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه ناحیه یک بود که برای اجرای سرود سلام فرمانده در این مکان مقدس گردهم آمده بودند.

در آغاز این پویش، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در سخنانی، آشنایی دانش آموزان را با فرهنگ مهدویت و بخصوص ارتباط آنان با مسجد مقدس جمکران و ایجاد نشاط معنوی در آنان را از اهداف اجرای سرود سلام فرمانده مورد تاکید قرار دادند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های معنوی شاد توسط حجت الاسلام امیر اخوان معروف به عمو اخوان، اجرای گروه سرود شین و دکلمه خوانی یکی از دانش آموزان همراه بود.

در پایان، دانش آموزان با آغاز موسیقی سرود «سلام فرمانده» به همراه والدین همراه خود و نیز مسئولان حاضر، سلام خالصانه خود را به پیشگاه امام زمان (عج) ادا کرده و بر عزم خود برای حرکت در مسیر ولایت تاکید کردند.

در مراسم امروز، معاونان اداره کل آموزش و پرورش، علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم، اعضای شورای بسیج فرهنگیان و حوزه یک بسیج دانش آموزی و جمع زیادی از دانش آموزان بسیجی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها