نماینده مردم در مجلس:

تصمیم رئیس‌جمهور در اختصاص یارانه برای همه مردم قابل تقدیر است

حاجی دلیگانی گفت: رئیس‌جمهور به‌درستی عنوان کرد که یارانه مرحله اول به‌حساب همه کسانی که یارانه‌شان قطع شده واریز شود و این صحبت رئیس جمهور قابل تقدیر و بسیار دقیق و درست است.
کد خبر: ۵۲۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 18May 2022

تصمیم رئیس جمهور در اختصاص یارانه برای همه مردم قابل تقدیر است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: من معتقدم که در مرحله اول نخست پرداخت یارانه معیشتی باید این یارانه به همه پرداخت شود و کسانی که عدم نیازمندی‌شان ثابت می‌شود در مرحله بعد یارانه‌شان حذف شود.

وی افزود: رئیس جمهور به درستی عنوان کردند که همه کسانی که یارانه‌شان قطع شده، یارانه مرحله اول به حسابشان واریز شود و این صحبت رئیس جمهور قابل تقدیر و بسیار دقیق و درست است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: نکته اینجاست که وقتی رئیس جمهور چنین دستوری می‌دهد وزارت کار نباید در پرداخت یارانه مردم خساست به خرج دهد و باز ممیزی کند، این ممیزی کردن کار درستی نیست.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: یارانه همه باید الان برقرار شود؛ چراکه افزایش قیمت کالای اساسی برای همه وجود دارد، اما در مراحل بعد با بررسی دقیق یارانه کسانی که نیازمند نیستند، به تدریج حذف شود.

وی افزود: باید در بحث یارانه‌ها اصل بر پرداخت باشد نه اصل بر عدم عدم پرداخت و حذف یارانه مردم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار