مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب خبر داد؛

پرداخت مرحله اول مطالبات ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب

محمد خلج از پرداخت مطالبات هزار و ۲۵۸ ناشر در بخش مجازی نمایشگاه خبر داد که بسته‌هایشان تحویل خریداران شده است.
کد خبر: ۵۲۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ - 18May 2022

پرداخت مرحله اول مطالبات ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد خلج مدیر کمیته مالی و اداری سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: تا بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۵۰ هزار بسته خریداری شده مخاطبان نمایشگاه مجازی تحویل مخاطبان شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی آثار هزار و ۲۵۸ ناشر و به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده است افزود: این ۵۰ هزار بسته شامل خریدهایی بوده است که از روز اول نمایشگاه تا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت انجام گرفته است.

خلج با تاکید بر اینکه از زمان تحویل بسته‌ها از سوی ناشران به اداره پست، همه مرسوله‌ها با یک کد مشخص شناسنامه‌دار شده و قابل رهگیری هستند افزود: این بسته‌ها لحظه به لحظه، رهگیری می‌شوند و به محض آنکه تحویل خریدار شوند اداره پست از طریق سامانه هوشمند خود این مساله را به اطلاع ستاد اجرایی نمایشگاه می‌رساند، در ادامه هم ستاد اجرایی نمایشگاه نسبت به تسویه حساب این دسته از ناشران اقدام می‌کند.

مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه در پایان گفت‎وگوی خود گفت: نمایشگاه بنا دارد که در ادامه نیز به همین شکل و به سرعت مطالبات ناشران را تسویه کند. برای نخستین مرتبه است که تسویه حساب ناشران در طول ایام برگزاری نمایشگاه و قبل اتمام آن انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها