در آستانه برگزاری کنگره گرامیداشت ۴۰۰۰ شهید روحانی؛

مسوولین فراشبند با خانواده روحانی شهید «عوض رفعت‌پناه» دیدار کردند

امام جمعه شهرستان فراشبند به همراه جمعی از مسوولین این شهرستان با خانواده روحانی شهید «عوض رفعت‌پناه» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۲۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 18May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «هادی ابراهیمی»، امام جمعه شهرستان فراشبند به همراه نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند، فرمانده سپاه ناحیه فراشبند، فرماندار این شهرستان و مسئول بنیاد شهید فراشبند ضمن دیدار با خانواده شهید روحانی عوض رفعت‌پناه یک تابلو فرش منقش به تمثال مبارک شهید و لوح سپاس و هدایا به مادر و برادر این شهید گرانقدر تقدیم کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان فراشبند ابتدا با اشاره به حضور پرشور روحانیون در جبهه‌های نبرد اظهار داشت: زمانی که کشور به ایثار شهدا نیاز داشت خانواده شهدا عزیزترین فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجر بی پایان نزد خدای متعال محفوظ باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر صبر، گذشت و فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: اقتدار، عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی ما مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و ما نیز به عنوان خادمان مردم باید خود را موظف به خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا بدانیم.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام «قدرت‌الله پورغلامی» نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند در بازدید از خانواده شهید عوض رفعت‌پناه گفت: تا زمانیکه یک ملت با فرهنگ ایثار و شهادت عجین باشد به فکر هیچ قدرتی تجاوز و تعدی به این مرز و بوم خطور نخواهد کرد.

حجت الاسلام پورغلامی با اشاره به اینکه ایثار و شهادت از جمله مهمترین عوامل حفظ انقلاب است افزود: امروز بر همه ما واجب است که قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و آن‌ها را الگوی خود بدانیم.

پورغلامی در ادامه گفت: این دیدار‌ها و بازدید از خانواده شهدای روحانی پیش درآمدی بر برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی در شهر مقدس قم در خرداد ماه است.

شهید عوض رفعت‌پناه در سال ۱۳۴۸ در شهر فراشبند در خانواده‌ای متدین دیده به جهان گشود و پس از اتمام دوران تحصیلات به سبب علاقه به طلبگی به حوزه علمیه رفت و شروع به خواندن درس طلبگی نمود.

وی همزمان دو بار عازم جبهه‌های نبرد شد و بار اول بر اثر بمباران شیمیایی صدام شیمیایی شد و پس از مداوا برای بار دوم به جبهه رفت و در نهایت در جبهه‌های غرب و کردستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار