فرمانده پایگاه پدافند هوایی منطقه شمال تهران:

سامانه های دفاعی کشور در بهترین حالت ممکن هستند

یکی از فرماندهان پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: کلیه سامانه های دفاعی کشور به روز و در بهترین حالت ممکن هستند.
کد خبر: ۵۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ - 05September 2015

سامانه های دفاعی کشور در بهترین حالت ممکن هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، امیر سرتیپ دوم سعید سعیدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز قم با اشاره به تاسیس پدافند هوایی در سال 87 خاطرنشان ساخت: این قرارگاه وظیفه دارد سیاست های کلان برگرفته از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در راستای دفاع از کشور زیر چتر فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی انجام دهد.

وی افزود: کلیه سامانه های دفاعی کشور در بهترین حالت ممکن هستند و تجیهزات و سامانه های ما نیز کاملا مجهز و به روز می باشند.

سعیدی با بیان اینکه پدافند هوایی کشور برای چهار ماموریت کشف، رهگیری، شناسایی و در صورت لزوم درگیری از بهترین سامانه ها و تجهیزات بهره مند است تاکید کرد: اگر روزی دشمنان هوس طمعی بکنند با تمام وجود برای مقابله با آنها آمادگی داریم.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی منطقه شمال تهران یادآورشد: در هیچ کجای جهان نیروهای مسلح به تنهایی نمی توانند از کشور دفاع کنند و تکیه بر بسیج مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما نیز افتخار می کنیم که کاملا مردمی هستیم.

وی ادامه داد: برای دشمنان راحت ترین راه برای از بین بردن امنیت یک کشور، از طریق آسمان است و پدافند نیز با هدف مقابله با دشمنان و دفاع از کشور تشکیل شده است.

یادآور می شود همزمان با هفته گرامیداشت سالروز تاسیس پدافند هوایی، فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم- سایت هسته ای شهید علیمحمدی فردو- به همراه جمعی از پرنسل این پایگاه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قم شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها