نماینده مردم در مجلس:

باید به دولت و رئیس‌جمهور برای بازسازی زمان بدهیم

عزیزی گفت: آواربرداری از تخریب‌های دولت قبل از مهم‌ترین اقداماتی دولت سیزدهم بود، وقتی رئیس‌جمهور می‌خواهد در حوزه‌های مختلف بازسازی کند باید به او و دولتش زمان بدهیم.
کد خبر: ۵۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 19May 2022

باید به دولت و رئیس‌جمهور برای بازسازی زمان بدهیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره توضیحات اخیر رئیس‌جمهور پیرامون اصلاح سیاست ارز ترجیحی و تلاش برای اقناع افکار عمومی، اظهار داشت: اینکه دولت خود را ملزم به پاسخگویی می‌داند امر بسیار مبارکی است. در نظام اسلامی براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «پرسشگری یک حق است و پاسخگویی یک وظیفه»؛ این نکته نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ارتباط دولت و شخص رئیس‌جمهور با مردم برای پاسخ به آن‌ها است.

وی با اشاره به ادامه مسیر برقراری گفتمان دولت-مردم تصریح کرد: باید تلاش شود تا ارتباطی خوب، مستمر، هوشمندانه و به موقع با جامعه برقرارشود، تا دغدغه‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد و همچنین به مطالبات‌شان رسیدگی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: رئیس‌جمهور شخصیتی فرهیخته و مسئولیت‌پذیر است؛ این قضاوت بدبینانه که برخی به اقدامات دولت به چشم تبلیغ نگاه می‌کنند، سزاوار و شایسته نیست.

عزیزی بیان کرد: دولت سیزدهم در تلاش است به مردم خدمت کند، البته تا زمانی که اقدامات و اجرای سیاست‌ها روی غلتک بیفتد و نتیجه‌بخش باشد باید به دولت اندکی زمان بدهیم.

وی اظهار کرد: فراموش نکنیم آواربرداری از تخریب‌هایی که دولت قبل بر جای گذاشت، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دولت سیزدهم را طول این چند ماه درگیر خود کرده بود. طبیعتاً وقتی رئیس‌جمهوری می‌خواهد در حوزه‌های مختلف بازسازی انجام دهد، باید به او و دولتش زمان بدهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی به جامعه در رابطه با اصلاح سیاست ارز ترجیحی در این مدت توسط شخص رئیس‌جمهور، معاون اول و وزرا انجام شده است، طبیعتاً این مسیر باید ادامه داشته باشد تا اگر دغدغه‌هایی هنوز باقی مانده‌اند، مسئولان و وزرا آن‌ها را برطرف و مردم را از نگرانی خارج کنند. البته روشن است که صحبت رئیس‌جمهور با مردم تأثیر بیشتر و عمیق‌تری خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها