فرمانده فراجا:

دشمن با ایجاد توطئه و فتنه به‌دنبال ضربه زدن به کشور است

سردار اشتری گفت: امروز بیش از گذشته نیازمند روحیه جهادی و انقلابی هستیم؛ چرا که دشمن با ایجاد توطئه‌ها و فتنه‌ها به‌دنبال ضربه زدن به کشور است.
کد خبر: ۵۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ - 19May 2022

دشمن با ایجاد توطئه و فتنه به‌دنبال صربه زدن به کشور است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور (فراجا) صبح امروز (پنج‌شنبه) در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس تهران که با عنوان «پرچمداران عزت و افتخار» و همزمان با روز‌های آزادسازی خرمشهر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور (فراجا) برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع انقلاب اسلامی است و هرچه داریم از روحیه جهادی و انقلابی باقی‌مانده از آن دوران است.

وی با بیان اینکه اخلاص و خداباوری دو رمز موفقیت ما در جنگ بود، افزود: پس از جنگ هر کجا با روحیه دفاع مقدس وارد شدیم، موفق و سربلند شدیم و اگر در حوزه دفاعی، پزشکی و هسته‌ای پیشرفت کرده‌ایم، به‌واسطه روحیه دفاع مقدس است.

سردار اشتری عنوان کرد: امروز بیش از گذشته نیازمند روحیه جهادی و انقلابی هستیم؛ چرا که دشمن با ایجاد توطئه‌ها و فتنه‌ها به دنبال ضربه زدن به ما است.

سردار اشتری گفت: ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در دفاع مقدس پابه‌پای رزمندگان بودند؛ نیرو‌های ژاندارمری اولین گروهی بودند که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و قبل از جنگ حدود ۱۰۰ بار در مقابل حملات رژیم بعثی عراق ایستادند.

فرمانده فراجا عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، شهربانی توانست امنیت را در داخل کشور برقرار کند و پس از آن، کمیته انقلاب اسلامی با تشکیل لشکر روح‌الله در دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

وی اظهار داشت: امروز مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در سنگر دفاع از امنیت مردم و آرامش عملیات انجام می‌دهد و باب شهادت در فراجا همچنان باز است.

سردار اشتری با اشاره به تغییر ساختار نیروی انتظامی گفت: با کمک ستاد کل نیرو‌های مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیرو به فرماندهی ارتقا پیدا کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها