مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

رشادت‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در آثار سینمایی روایت شود

«درخشان» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از سوژه‌ها و زمینه‌های مناسب برای تولیدات سینمایی فاخر است و رشادت‌های رزمندگان این استان در دفاع مقدس، زمینه تولیدات سینمایی در مقیاس جهانی را دارد.
کد خبر: ۵۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 19May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان عرصه سینما و عکس استان در سالن سینما تِک برگزار شد.

«امين درخشان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اعلام حمايت خود از حوزه فيلم و فيلم‌سازي و عكاسي در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: سال آينده در همين راستا جشنواره‌ای وزين برگزار خواهد شد. 

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر سینما نه تنها ابزار قدرت حوزه فرهنگ، بلکه از مولفه‌های قدرت در عرصه بین‌الملل، اقتصاد و سیاست نیز محسوب می‌شود.

درخشان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیار مساعد انسانی و هنرمندان خلاق و توانمند در عرصه فیلم و عکس است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های هنرمندان فیلم‌ساز استان در عرصه‌های بین‌المللی و در جشنواره بین المللی فیلم فجر موید این مهم است و همچنین هنرمندان عکاسی داریم که همواره شاهد موفقیت‌های ملی و بین‌المللی آنها هستیم.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از سوژه‌ها و زمینه‌های مناسب برای تولیدات سینمایی فاخر است و رشادت‌های رزمندگان این استان در دفاع مقدس، زمینه تولیدات سینمایی جهانی را دارد. 

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان شرح حال مختصری از شهید طیب، گفت: زندگی این شهید می‌تواند یک اثر سینمایی در مقیاس بین‌المللی باشد. 

وی جغرافیای طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز سرشار از سوژه‌های مناسب برای تولیدات فیلم دانست و اظهار امیدواری کرد به این موضوع توجه جدی شود.

«سید جواد هاشمي‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین ضمن تقدیر از برگزاركنندگان اين برنامه، گفت: علیرغم اینکه فعاليت‌های سينمايی در استان کهگیلویه و بویراحمد عمر چندانی ندارد، اما فيلم سازان و عكاسان بسيار خوب و سطح بالایی در استان رشد کرده‌اند.

وی با ابراز خرسندی از رشد و شکوفایی هنر در کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی توانسته‌اند در سطح ملی و جهانی بدرخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها