رئیس جمهور در بدو ورود به ارومیه:

آذربایجان غربی در دفاع مقدس و مرزبانی از کشور نقشی بی‌نظیر ایفا کرده است

حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به استان آذربایجان غربی نقش این استان را در مرزبانی و دفاع مقدس بسیار بی‌نظیر و اثرگذار توصیف کرد.
کد خبر: ۵۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 20May 2022

آذربایجان غربی در دفاع مقدس و مرزبانی از کشور نقشی بی‌نظیر ایفا کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور امروز ( جمعه) در بدو ورود به ارومیه اظهار داشت: دیدار با مردم و در جریان قرار گرفتن مشکلات آنان از جمله برنامه های این سفر یک روزه است.

رئیس جمهور گفت: آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی تاریخی برای ملت ایران است. از جمله افتخارات این استان حضور در دفاع مقدس و مرزبانی این استان است.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: این استان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی و معدنی و برخوردار از مراکز علمی و فعال دانشگاهی و نیروی کارآمد تحصیل‌کرده از استان‌های افتخارآفرین کشور است.

وی با بیان اینکه اولویت‌های استان شناسایی شده و در جلسات کارشناسی تهران مورد برسی قرار گرفته است، تصریح کرد: در بخش آخر که نشست با مدیران استانی است مسایل و مشکلات جمع‌بندی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: از مردم استان عذرخواهی می‌کنم چون بسیار مایل به دیدار با عموم مردم هستم اما به دلیل شرایط کرونایی این امکان وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این شرایط فراهم شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار