وزیر کشور:

نمایشگاه کتاب نمودی از طمانینه کشور در روابط بین‌الملل است

وحیدی گفت: ایران با برگزاری رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب توانسته طمانینه خود در روابط بین الملل را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۵۲۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 20May 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: رویدادهایی مانند نمایشگاه کتاب، در ابعاد مختلفی از جمله نگاه جمهوری اسلامی ایران در روابط بین‌الملل را نشان می‌دهد.

وی افزود: چنین رویدادهایی به لحاظ سیاست بین‌الملل و سیاست فرهنگی کشور قابل توجه بوده و بیانگر استقرار امنیت و طمانینه کشور است.

وزیر کشور اذعان داشت: چنین رویدادی گویای توجه کشور به نشر علم و دانش افزایی در داخل مرزهای خود و در منطقه است و به خوبی اهمیت علم و دانش را نشان می‌دهد.

وحیدی ادامه داد: نمایشگاه کتاب هر سال به بهترین شکل با دعوت از کشورها برگزار می‌شود و امسال نیز بعد از سه سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در نهایت امنیت و به شکل مطلوب برگزار شده است.

به گفته وزیر کشور چنین رویدادی به لحاظ نشر فرهنگ ایرانی اسلامی مورد توجه است وبا توجه به توانمندی ایران درتولید آثار فرهنگی و ادبی و همچنین آثار ترجمه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها