پویش سلام فرمانده به شیراز رسید

در اجتماع بزرگ سلام فرمانده، دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌های شیرازی این سرود را همخوانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 20May 2022

پویش سلام فرمانده به شیراز رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های شیرازی روز چهارشنبه چهارم خرداد ساعت ۱۷ به همراه خانواده خود به همخوانی سرود سلام فرمانده اقدام می‌کنند که مکان این اجتماع به زودی اعلام می‌شود.

این روز‌ها و در حال و هوای اردیبهشتی فارس اجرای نماهنگ سلام فرمانده به سرود و حماسه پرتکرار مدارس کشور تبدیل شده و این اثر حماسی هم در تخت جمشید بازخوانی گشت، هم در جشن وحدت جنوب فارس توسط ۳۱۳ دهه نودی جنوب فارس، هم در اجتماعی یک هزار و ۵۰۰ نفری در جهرم و هم در حضور ۵ هزار نفری دانش‌آموزان در کازرون اجرا شد.

منظور از فرمانده بنا به گفته تهیه کننده این اثر در این سرود حضرت، ولی عصر (عج) است و استفاده از هنر برای تبیین مفهوم انتظار و فلسفه غیبت به زیبایی توانسته در این نماهنگ به زیبایی به نمایش گذاشته شود و استقبال گسترده میدانی از این کار و حضور و همخوانی و همراهی دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌هاو خانواده‌های آن‌ها موید این مطلب است.

حجت‌الاسلام سعید نعیمی موسس گروه سرود ماح تهیه‌کننده اثر فاخر «مسلام فرمانده» و ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) مسئول گروه سرود «سلام فرمانده» و خواننده این اثر است.

مردم استان فارس به عنوان استان میزبان سومین حرم اهل بیت (ع) و استانی که در دفاع مقدس نیز با تقدیم حدود ۱۵ هزار شهید سهم عمده‌ای در پیروزی ما داشت امروز نیز با علاقه نشان دادن به «سلام فرمانده» با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کرده و ارادت قلبی خود را به رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت صاحب الزمان (عج)، امام رضا (ع) و علی ابن مهزیار از صحابه امام رضا (ع) نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار