خبر خوش معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان

پاکدل از تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در هیئت دولت خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 20May 2022

خبر خوش معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های مؤثر قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد و نیز مشارکت معاونت حقوقی ریاست جمهوری چهارشنبه گذشته آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران به تصویب دولت رسیده است.

وی ادامه داد: در آیین‌نامه مذکور شرایط احراز بازنشستگی، میزان پرداخت مستمری، نحوه احراز بازنشستگی، سنوات و پرداخت آن و همچنین چگونگی تأمین اعتبارات مربوط تبیین شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار امیدواری کرد: به محض ابلاغ آیین‌نامه در چارچوب مفاد این تصویب‌نامه، فرایند صدور احکام بازنشستگی برای گروه‌های مشمول و نیز پرداخت آن بر اساس اعتباراتی که از سوی سازمان برنامه تخصیص خواهد یافت آغاز شود.

آیین‌نامه مذکور پس از سال‌ها تأخیر با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هیئت دولت به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار