امام جمعه سرپل ذهاب:

دشمنان نظام و انقلاب امروز برروی کارکرد نظام تمرکز کرده است

حجت الاسلام «فاطمی نسب» گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز برروی کارکرد نظام تمرکز کرده و در تلاش هستند که در اذهان مردم جا اندازند که نظام اسلامی در برابر مشکلات اساسی کشور خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی ناکارآمد است.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ - 20May 2022

دشمنان نظام و انقلاب امروز برروی کارکرد نظام تمرکز کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: مشکلات معیشتی و اقتصادی که در کشور وجود دارد حاصل عدم عمل کردن به نسخه اصیل انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بابیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن نظام هستند افزود: دشمنان نظام و انقلاب امروز برروی کارکرد نظام تمرکز کرده و در تلاش هستند که در اذهان مردم جا اندازند که نظام اسلامی در برابر مشکلات اساسی کشور خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی ناکارآمد است.

وی ادامه داد: همه می دانیم که نسخه اصلی انقلاب، بیانات امامین انقلاب و قانون اساسی است و زمانی می توان از ناکارآمدی نظام سخن گفت که مسئولین و مردم به نسخه اصیل انقلاب عمل کرده باشند ولی مشکلات رفع نشده باشد.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مشکلات امروز کشور حاصل عدم توجه به نسخه اصیل انقلاب و گفتمان ولایت است ولی دشمنان به دنبال این هستند که نشان دهند تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور در ایجاد رابطه سیاسی با آمریکا و اروپا می باشد.

فاطمی نسب در ادامه به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت اشاره کرد و گفت: در سه دهه گذشته نرخ باروری در جهان به میزان ۳۳ درصد و در جهان اسلام نزدیک به ۴۱ درصد کاهش داشته است اما در ایران اسلامی این کاهش به ۷۰درصد می رسد.

وی افزود : صاحب نظران معتقد هستند که این میزان از کاهش نرخ باروری در کشور یکی از سریعترین و چشم گیرترین آمارهای کاهشی در تاریخ بشر بوده و کشور وارد مرحله سالمندی شده است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب اذعان داشت: ایران در آمار و اطلاعات جهانی در رده ششمین کشورهای جهان است که به سرعت به سمت سالمندی در حال حرکت می باشد.

فاطمی نسب در ادامه به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: حماسه فتح خرمشهر آنقدر بزرگ و عظیم است که امام بزرگوار ما آنرا از امور مافوق طبیعت و از عنایات ویژه خداوند متعال می دانند.

وی همچنین به مشکلات مستاجرین شهرستان اشاره کرد و افزود: مسئولین به مسئله اجاره بهای واحد‌های مسکونی ورود کرده و افزایش اجاره بها در شهرستان را پیگیری کرده و اجازه ندهند افراد فرصت طلب خارج از چارچوب و قوانین موجود اجاره بها را افزایش دهند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنگره شهدای روحانی اشاره کرد وضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴هزار شهیدروحانی بیان داشت: روحانیت خالق حماسه های متعددی در مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس بوده است و نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار