فرمانده انتظامی سرپل ذهاب:

خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه شرعی و اخلاقی همه ماست

سرهنگ «شاه حسینی» گفت: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه شرعی و اخلاقی همه ماست که نتیجه آن ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه است.
کد خبر: ۵۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ - 20May 2022

خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه شرعی و اخلاقی همه ماستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «نوذر شاه حسینی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب امروز در دیدار با خانواده شهدای و پیشکسوتان دفاع مقدس انتظامی شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جانبازان با نثار اعضای بدن خود کلمه ایثار را به درستی معنا کردند و به راستی مجاهدان فی سبیل الله هستند و همسران و فرزندان آن‌ها با خدمتی که به جانبازان می‌کنند لحظه به لحظه اجر خداوند را برای خود به ارمغان می‌آورند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب گفت: جانبازان سلامت، جوانی و آسایش جسم خود را صرف اسلام و انقلاب کردند و امروز تمامی درد و رنج‌ها و ناراحتی‌ها را با صبر و استقامت تحمل می‌کنند.

سرهنگ شاه حسینی خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه شرعی و اخلاقی همه ماست که نتیجه آن ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه است.

وی در پایان این دیدار ضمن دلجویی و رسیدگی به مشکلات این عزیزان و خانواده‌های آنان با اعطای هدایای مالی از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار