امام جمعه زرین دشت:

کاهش جمعیت در کشورمان یک زنگ خطر است

حجت الاسلام دروند پور گفت: کاهش نرخ باروری در کشورمان یک زنگ خطر و سبب خوشحالی دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ - 20May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «غلامرضا دروند پور» امام جمعه شهرستان زرین‌دشت در خطبه‌های نماز جمعه اظها داشت: سیاست‌های کنترل جمعیت از سوی صهیونیسم و استکبار جهانی به کشورهای به اصطلاح جهان سوم دیکته شده تا جلوی افزایش قدرت آنها گرفته شود و کاهش نرخ باروری که امروز در کشورمان شاهد آن هستیم یک زنگ خطر است.

دروندپور با بیان اینکه مسوولین با کاهش گره‌های بانکی و ارایه تسهیلات بیشتر به جوانان به تسهیل ازدواج کمک کنند افزود: مسوولین در این مسیر، جهادی عمل کنند.

امام جمعه زرین‌دشت همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به قوی‌تر شدن کشور گفت: یکی از لازمه‌های افزایش قدرت ما کمک به کثرت جمعیت است و دین مبین اسلام و پیامبر و ائمه نیز بر این مساله به عنوان افزایش قدرت حکومت اسلامی تاکید داشتند.

وی زرین‌دشت با اشاره به اینکه مساله جوانی جمعیت، پیشگیری از کاهش جمعیت و کمک به فرزندآوری در تمام دولت‌ها و جوامع مورد تاکید بوده است افزود: جمعیت بیشتر و نیروی جوان بیشتر یعنی پویایی بیشتر و این مساله به ویژه اگر با برنامه‌ریزی صحیح توام باشد منجر به افزایش اقتدار، عظمت و پیشرفت جامعه می‌شود.

دروندپور در پایان ضمن تشکر از مشارکت خیرین و کمیته امداد در توزیع جهیزیه به نوعروسان از مردم و مسوولین خواست دست به دست یکدیگر داده و به تشکیل خانواده در جوانان کمک کنند تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار