حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای تمرچین شهرستان پیرانشهر

رئیس جمهور در سفر خود به استان آذربایجان غربی با حضور در پایانه مرزی و گمرک تمرچین، از یادمان شهدای تمرچین بازدید و قبور شهدای گمنام این یادمان را زیارت کرد.
کد خبر: ۵۲۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ - 21May 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در سفر خود به استان آذربایجان غربی با حضور در پایانه مرزی و گمرک تمرچین در منطقه صفر مرزی و از توابع شهرستان پیرانشهر از یادمان شهدای تمرچین بازدید و قبور شهدای گمنام این یادمان را زیارت کرد.

حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای تمرچین شهرستان پیرانشهر

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر به استان آذربایجان غربی در اجتماع مردم مهاباد حضور یافت و با بیان درخشش‌های این استان در عرصه‌های مختلف، گفت: آذربایجان غربی هم در حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و هم در دفاع جانانه از مرز‌های کشور شهدای والایی تقدیم کرده که نام آن‌ها همواره پرآوازه و بلند و زینت‌بخش کوی و برزن و شهر و دیار ما است.

رئیس جمهور افزود: مردم فهیم مهاباد و این منطقه امتحان و آزمون ویژه‌ای در مقابل گروه‌های ضد انقلاب، معاندین و بدخواهان مردم این خطه دادند و حقیقتا با بصیرت ایستادگی و دشمنان را ناامید کردند. باید به مردم شهرستان مهاباد و استان آذربایجان غربی به خاطر این بصیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل معاندین و بدخواهان تبریک بگویم.

حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای تمرچین شهرستان پیرانشهر

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: به نسل جدید، به دختران و پسران عزیز این منطقه یادآوری می‌کنم که پدران و مادران شما حقیقتا با بصیرت ایستادگی کردند. شهدای عزیزی که مردم این خطه تقدیم انقلاب اسلامی کردند، بهترین و بزرگترین گواه ایستادگی مردم این سرزمین است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار