امام جمعه ایلام:

ترویج فرزندآوری در خانواده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: در زمینه اعطای تسهیلات فرزندآوری توجه ویژه‌ای به استان بشود که نقش مهمی در راستای ترویج فرزندآوری در خانواده‌ها دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 21May 2022

ترویج فرزندآوری در خانواده‌ها باید مورد توجه قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه‌ در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز (شنبه) در دیدار با مدیر شعب بانک‌های استان اظهار داشت: در جذب اعتبارات و افزایش سهم اعتباری و بانکی برای مناطق محروم استان به صورت جدی تلاش شود.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: یکی از عوامل که می تواند در زمینه تولید دانش بنیان موثر و سازنده باشد، ارائه تسهیلات به فعالان این عرصه در استان و حمایت از آنان است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار عنوان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای درخشانی در حوزه دانش‌بنیان است که نیاز به حمایت دارند، اگر حمایت شوند هم ارزشمند است هم موجب اشتغالزایی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در شرایط اقتصادی جاری که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند اگر بانک‌ها مقداری از سود خود کم کنند، باز هم متضرر نمی‌شود ولی به معیشت مردم کمک می‌شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در زمینه اعطای تسهیلات فرزندآوری توجه ویژه ای به استان صورت گیرد که نقش مهمی در راستای ترویج فرزندآوری در خانواده‌ها دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس در حال ساخت است که لازم است در زمینه تکمیل این طرح در راستای کمک به تسهیل زیارت مردم استان اعتباراتی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها