فرمانده سپاه زیرکوه:

پاسداشت خون شهدا و تداوم راه آنان تکلیف همگانی است

سرهنگ «کاری» گفت: پاسداشت خون شهدای والامقام و ادامه دادن راه این شهدا تکلیفی است که بر گردن همه اقشار جامعه قرار دارد و باید در این مسیر نورانی که شهدا برای ما مشخص کرده‌اند با قدرت حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۲۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 21May 2022

پاسداشت خون شهدا و ادامه دادن راه آنان تکلیف همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «محسن کاری» فرمانده سپاه زیرکوه امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از یادمان شهید «صفایی» در نقطه صفر مرزی زیرکوه، عشایر را یکی از ارکان امنیت کشور دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی امنیت خود را مرهون حضور عشایر در نقاط مرزی سراسر کشور است.

وی بیان داشت: پاسداشت خون شهدای والامقام و ادامه دادن راه این شهدا تکلیفی است که بر گردن همه اقشار جامعه قرار دارد و باید در این مسیر نورانی که شهدا برای ما مشخص کرده‌اند با قدرت حرکت کنیم.

فرمانده سپاه زیرکوه با تأکید بر اینکه عشایر با جان و دل پای نظام ایستاده و حتی از نثار جان خود در این راه دریغ نکرده‌اند، افزود: احداث یادمان شهید «صفایی» در محل شهادت این شهید به عنوان سند افتخار و نقطه امید و نقطه عطفی برای ما و خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام«حسن صباغیان» امام جمعه زیرکوه نیز در این مراسم، گفت: اگر امروز در نقطه صفر مرزی با امنیت کامل نشسته‌ایم قطعا مدیون خون شهدا هستیم و بالاتر از مقام شهید مقامی وجود ندارد.

وی بیان داشت: برای اینکه اوج بگیریم باید از شهدا کمک بخواهیم و دست به سوی آنان بلند کنیم و هیچ دستاویزی بالاتر از این دستاویز که همان حق است وجود ندارد.

امام جمعه زیرکوه گفت: اگر امروز پرده کنار رود و بتوانیم کلام شهدا را بشنویم کلامشان این خواهد بود که آنچه از کلام رهبر معظم انقلاب صادر می‌شود کلامی است که از زبان امام زمان (عج) صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار