در آستانه حماسه سوم خرداد صورت گرفت؛

برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران ارتش در استان قم

همایش تجلیل از ایثارگران یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم در آستانه هفته مقاومت و پیروزی در سالن ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ - 21May 2022

برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران ارتش در استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم در آستانه هفته مقاومت و پیروزی در سالن ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی توجه مادی و معنوی به پیشکسوتان و ایثارگران ارتشی بعنوان بزرگان این نیرو و تبیین نقش موثر این قشر در زمان جنگ و بحران‌ها را بسیار مهم توصیف کرد.

همچنین سرهنگ نعمت محسنی رزین فرمانده ارشد ارتش در استان قم در سخنانی همدلی قوای مسلح در دوران دفاع مقدس را یکی از جلوه‌های فراموش نشدنی حماسه ملت بزرگ ایران برشمرد.

خاطره گویی امیر سرتیپ عبدالحسین قهرمانی و سرهنگ فتح الله گایینی از پیشکسوتان و ایثارگران ارتش، اجرای سرود، نمایش و مسابقه حضوری از بخش‌های این مراسم بود.

در مراسم فوق با حضور معاون اجرایی سپاه استان قم، مسئول کانون بازنشستگان ارتش در قم، حجت الاسلام لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و دیگر مسئولان، از ۵۰ ایثارگر و پیشکسوت ارتش که سابقه حضور درعملیات بیت المقدس نیز داشته اند، با اهداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار