یادداشت/ روزبه قمصری

برگزاری رزمایش؛ فرار رژیم صهيونيستی از انزوای جهانی

رژیم جعلی صهیونیستی بعد از تمامی شکست‌ها و ناکامی‌های اخیر خود در جبهه‌های «فلسطین» و «لبنان» و ناتوانی در برابر ضربه زدن به «ایران» دست به برگزاری بزرگترین مانور تاریخی خود زده است.
کد خبر: ۵۲۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸ - 22May 2022

برگزاری رزمایش؛ فرار رژیم صهيونيستی از انزوای جهانیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس - روزبه قمصری؛ رژیم جعلی صهیونیستی بعد از تمامی شکست‌ها و ناکامی‌های اخیر خود در جبهه‌های «فلسطین» و «لبنان» و ناتوانی در برابر ضربه زدن به «ایران» با هدف خروج از انزوایی جهانی و فرار از فراموش شدن در عرصه جهانی دست به برگزاری بزرگترین مانور تاریخی خود زده تا با تجهیزات و ادباتی که از «آمریکا» گرفته دست به خودنمایی در جهان زده و توجه کشور‌های جهان به خصوص کشور‌های منطقه «خاورمیانه» را به سوی خود جلب کند.

اما شرایط اسفناک و بغرنجی که در حال حاضر «رژیم صهیونیستی» به واسطه آسیب‌هایی که از حملات سایبری خورده و شکست‌هایی که در جبهه‌های فلسطین، لبنان، سوریه و ایران پذیرا شده فشار‌های روانی بسیار سنگین و غیرقابل تحملی را بر سران و مقامات این کشور وارد آورده که تنها راه موقت برون رفت از این فشار‌ها را برگزاری بزرگترین مانور تاریخ خود و خط و نشان کشیدن‌های پوشالی علیه کشور قدرتمند و مقتدری، چون «جمهوری اسلامی ایران» می‌بینند.

در واقع برگزاری بزرگترین مانور تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی آنقدر پوچ و توخالی است که حتی شبکه‌های تلویزیونی «کان» اسرائیل هم در اخبار و گزارش‌های خود تمامی تهدید‌های «اسرائیل» علیه «ایران» را در حد حرف دانسته و احتمال بسیار اندکی را برای محقق شدن این تهدیدات و وعده‌ها درنظر می‌گیرد.

البته «رژیم صهیونیستی» برای تکمیل کردن پازل نمایش خود که برگزاری بزرگترین مانور تاریخ این کشور هم بخشی از آن است وزیر جنگ خود را به «آمریکا» فرستاده و یا پذیرای فرمانده «سنتکام» در سرزمین‌های اشغالی شده است. در واقع «اسرائیل» قصد دارد تا با انجام چنین تحرکاتی چنین به جهان القاء کند که تحولاتی جدید و جدی در رابطه با قصد آن‌ها برای حمله به «جمهوری اسلامی ایران» در حال روی دادن است و از این رو چنین سفر‌ها و به دنبال آن چنین مانور بزرگی را برگزار می‌کند.

این در حالی است که در پشت صحنه این نمایش با «اسرائیلی» طرف هستیم که درگیر انواع و اقسام مسائل و مشکلات سیاسی، اجتماعی و حتی امنیتی است و در واقع چنین جنجالی را می‌توان به نوعی فرار رو به جلو سران و مقامات «رژیم صهیونیستی» برای دوری جستن از مطالبات مردم خود دانست. بر این اساس دکترین جدید فرماندهان و مقامات نظامی این رژیم جعلی و اشغالگر ایجاد تشنج و هیاهو در سطح مناطقه «خاورمیانه» است تا از این رهگذر از مسائل و مشکلات داخلی خود دوری کنند و یا برای حل آن‌ها زمان مناسب را خریداری کنند.

حال نگاهی به آن سوی میدان یعنی ایران می‌اندازیم. بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به درپیش بودن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، جمهوری اسلامی ایران با کسب تجربه‌های ارزشمند و گران‌سنگ از دوران باشکوه و پرعظمت دفاع مقدس و افزایش توان آفندی و پدافندی خود هم اکنون در بهترین و بالاترین سطح آمادگی جهت رویارویی با دشمن صهیونیستی خود قرار دارد.

در واقع اینگونه باید گفت که درست است که در حال حاضر شاهد جنگ تبلیغاتی و هیاهوی رسانه‌ای اسرائیل برای حمله به ایران هستیم، اما چیزی که رژیم صهیونیستی در واقعیت با آن روبرو است یک ایران مقتدر و قدرتمند است که با علم و توجه به ماهیت و اهداف تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی عمق استراتژیک خود را نه فقط در عراق، سوریه و لبنان بلکه تا مرز‌های سرزمین‌های اشغالی گسترش داده و در واقع نیرو‌های نیابتی ایران هم مرز با نظامیان اشغالگر قدس هستند و اگر سران و مقامات رژیم صهیونیستی بخواهند مرتکب حماقتی بزرگ در حمله به ایران شوند قطعا شاهد و پذیرای حمله از چندین جهت به سرزمین‌های خود خواهند بود.

روی هم رفته به هر صورت که به بزرگترین مانور تاریخ رژیم صهیونیستی و خط و نشان کشیدن‌های آن برای حمله به ایران نگاه کنیم، با توجه به مسائل و مشکلات عظیم و با ظاهر غیرقابل حلی که این رژیم جعلی و اشغالگر با آن دست به گریبان است نتیجه می‌گیریم که بازهم شاهد برگزاری یک نمایشی احمقانه از سوی مقامات اسرائیل برای جلب توجه کشور‌های جهان به خود هستیم.

در پایان باید گفت رژیم صهیونیستی با توجه به ماهیت تجاوزگرانه و اشغالگرانه‌ای که دارد هر از چندگاهی نیاز دارد تا با کمک کشور‌های غربی به خصوص آمریکا و با کمک گرفتن از رسانه‌های غربی در اذهان مردم دنیا به خصوص مردم خاورمیانه و اسرائیل از خود یک رژیم قدرتمند بسازد تا حیات خود را طولانی‌تر کرده و فروپاشی خود را که با توجه به علائم و شواهد موجود قطعی و برگشت ناپذیر است تا آنجایی که می‌تواند به تاخیر بیاندازد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار