جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

خراسان شمالی ۱۱۰ شهید ورزشکار دارد

سرهنگ «حاتمی» گفت: خراسان شمالی یک‌هزار و ۱۵۰ بسیجی شهید از اقشار گوناگون تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این میان ۱۱۰ نفر آن‌ها از قشر ورزشکاران هستند.
کد خبر: ۵۲۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ - 22May 2022

یادواره شهدای ورزشکار برای دومین بار بعد از هفت سال در استان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، یادواره شهدای ورزشکار استان خراسان شمالی و آیین ویژه تجلیل از خانواده معظم این شهدان والامقام، با حضور دبیر کنگره شهدای ورزشکار و شماری از مدیران و خانواده معظم شهدا، به همت اداره‌کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان، در سالن «گلشن» بجنورد برگزار شد.

سرهنگ «عین‌الله حاتمی» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این آیین اظهار داشت: خراسان شمالی یک‌هزار و ۱۵۰ بسیجی شهید از اقشار گوناگون تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این میان ۱۱۰ نفر آن‌ها از قشر ورزشکاران هستند.

وی افزود: یادواره شهدای ورزشکار برای دومین‌بار بعد از هفت سال در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

سرهنگ «حاتمی» با تاکید بر ضرورت حفظ یاد و خاطره شهدا، گفت: باید همواره یاد دلاورمردی‌های شهدای اقشار گوناگون حفظ و دستاوردهای این عزیزان برای نسل‌های آینده تبیین شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این استان ۴۵ هیئت ورزشی دارد که حدود ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار