حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع ایثارگران دهکده نشاط ولیعصر (عج)

قاضی‌زاده هاشمی گفت: همه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف هستند که در جمع ایثارگران حاضر باشند و دلسوزانه خدمت کنند.
کد خبر: ۵۲۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 22May 2022

حضور قاضی‌زاده هاشمی در جمع ایثارگران دهکده نشاط ولیعصر (عج)به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع ایثارگران دهکده نشاط ولیعصر (عج) با اشاره به دوران حضور خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: پیش از ادغام بنیاد جانبازان با بنیاد شهید، مسئولیتی را در بنیاد جانبازان بر عهده داشتم و در آن زمان زبان مشترکی بین مسئولان و جانبازان وجود داشت، اما وقتی در دوران اخیر به بنیاد شهید و امور ایثارگران آمدم متوجه شدم که فرهنگ‌سازی درستی در این زمینه انجام نشده است، البته روسای سابق بنیاد تلاش‌های خوبی در این مسیر انجام داده بودند.

وی افزود: تشکل‌های ایثارگری و معتمدین معین در مقاطع مختلف واسطه جامعه ایثارگری با مسئولان بودند، اما این نقش کافی نبوده است. این اقدامات و فرایند‌ها باید به صورت خودجوش توسط جامعه ایثارگری شکل بگیرد. البته خانواده‌های معزز ایثارگری نیز باید دقت لازم را در انتخاب افراد و نمایندگان خود داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کسی که قصد نمایندگی برای ایثارگران را دارد باید به خاطر جامعه ایثارگری از منافع خود بگذرد افزود: همه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف هستند که در جمع ایثارگران حاضر باشند و دلسوزانه خدمت کنند البته ارتباط با جامعه بسیار گسترده ایثارگری کار دشواری است.

معاون رئیس جمهور گفت: امروز نیاز به اصلاحات بنیادین در بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسیر خدمات رسانی به ایثارگران داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بخشی از دارایی‌های متعلق به خانواده‌های ایثارگران تحت عنوان سهام در دست عده‌ای دیگر بوده است و قصد داریم در یک بازه زمانی مشخص این دارایی‌ها به خانواده ایثارگران بازگردد.

ایثارگران حاضر در این همایش نیز پیش از سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به انجام برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین تماشای فیلم «موقعیت مهدی» پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار