فتح خرمشهر؛ فتح خون/ دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد در لامرد خبر داد؛

اعلام برنامه‌های چهلمین سالروز فتح خرمشهر در لامرد

سرهنگ «جعفری» مهمترین برنامه‌های ویژه سوم خرداد مصادف با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در لامرد را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «سید محمود جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد امروز خلاصه‌ای از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در لامرد را بیان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد ابتدا بیان کرد: دوشنبه دوم خردادماه ساعت ۲۱ اجرای برنامه فتح قله «سردار سلیمانی» همراه با نورافشانی صورت می‌گیرد.

جعفری افزود: سپس همایش دو هزار نفری بسیجیان و یادگاران دوران دفاع مقدس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۵ به همراه خاطره‌گویی در مصلی بزرگ الغدیر شهر لامرد برگزار می‌شود و از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده شهدای این عملیات تجلیل می‌شود.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: ‌بعد از ظهر روز سوم خردادماه نیز مراسم ویژه فتح خرمشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ارفع از تهران، در شهر اشکنان برگزار می گردد.

دبیر ستاد برنامه سوم خرداد در لامرد با اشاره به برگزای یادواره شهدای فتح خرمشهر شهرستان لامرد و محلات لامرد و تراکمه در این روز افزود: سوم خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰ شب  نیز به سخنرانی و بیان روایت حجت الاسلام مهدوی ارفع و مداحی سیدجلیل احمدی مسول آموزش کانون مداحان فارس اختصاص یافته که در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) لامرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز پنجشنبه پنجم خردادماه نیز دیدار با خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت المقدس با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد انجام می‌شود.

در پایان سرهنگ سید محمود جعفری با اشاره به برپایی کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی سراسر کشور در خرداد ماه سال جاری گفت: بیشترین قشر شهید، مربوط به روحانیت است و همزمان با این کنگره، ما نیز در شهرستان لامرد یادواره ۹ شهید روحانی را با محوریت بسیج طلاب در حوزه علمیه رضویه لامرد برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها