با همکاری قرارگاه جهادی مشترک بین فرمانداری و شورای شهر؛

شیراز میزبان میزخدمت محله‌محور شهید شیبانی می‌شود

شهرداری منطقه 3 شیراز این هفته و با هدف رفع مشکلات مردم محلات مختلف، میزبان میزخدمت محله‌محور شهید شیبانی قرارگاه جهادی مشترک بین فرمانداری و شورای شهر می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، چهارشنبه 4 خرداد‌ماه از ساعت 9:30 تا 11:30، مسجد حضرت احمدبـن موسی(ع) بلوار گلستان با حضور مردم و مدیران شهری به ویژه از شهرداری منطقه 3 میزبان میزخدمت محله‌محور شهید شیبانی می‌شود.

قرارگاه جهادی میز خدمت محله‌محور شهید دادالله شیبانی، قرارگاه جهادی مشترک بین فرمانداری و شورای اسلامی شهر بوده و با حضور دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان کلانشهر شیراز برگزار خواهد شد.

پیش از این قرارگاه مشترک جهادی میز خدمت محله محور شهید دادالله شیبانی در مناطق 9 و 7 تشکیل شده و اقداماتی در جهت رفع مشکلات این مناطق صورت داده بود و میزبان این برنامه شهرداری منطقه 3 شیراز است.

به گفته رییس شورای شهر ششم هدف از برپایی این میز خدمت‌ها شناسایی مشکلات هر منطقه، هم‌افزایی برای حل چالش‌های شهری و گفتگوی بی پرده و رودررو با مردم با همکاری دستگاه‌های مختلف است.

میز خدمت محله‌محور عنوانی است که در شورای ششم و مدیریت شهری پیرو منویات رهبر معظم انقلاب به مدیریت جهادی و خدمات‌رسانی به مردم به ویژه محرومان و ارتباط مستقیم با مردم اطلاق می‌شود.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار