مجاهدین فلسطین: ماهیت تروریستی صهیونیسم و متحدانش ثابت شده است

جنبش مجاهدین فلسطین ترور پاسدار مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را محکوم کرد و گفت حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و متحدانش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۲۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 22May 2022
مجاهدین فلسطین: ماهیت تروریستی صهیونیسم و متحدانش ثابت شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مجاهدین فلسطین شهادت مدافع سرافرازحرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی را تبریک و تسلیت گفت.
 
جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد: ما عملیات بزدلانه ترور حسن صیاد خدایی از افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در یک عملیات تروریستی مرتبط با موساد صهیونیست را محکوم می‌کنیم.
 
این جنبش افزود: ما تاکید می‌کنیم که این عملیات جنایتکارانه مستلزم تشدید کار مشترک ائتلاف مقاومت برای دفع این تجاوز مستمر است.
 
جنبش مجاهدین اضافه کرد عملیات‌های تروریستی صهیونیستی علیه امت، ماهیت جنایتکار اولین دشمن امت، یعنی صهیونیسم و ​​متحدانش را ثابت می‌کند.
 
عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم  «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
 
این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع سرافراز حرم به خانواده معظم وی، تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین، پیش‌بینی و در حال انجام است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار