یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

هراس شبکه‌های معاند از یک سرود انقلابی

سرود سلام فرمانده لرزه بر اندام معاندین انداخته است و با تشکیل هشتک‌های مختلف سعی دارند جلوی این سرود حماسی و انقلابی را بگیرند.
کد خبر: ۵۲۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳ - 24May 2022

هراس شبکه‌های معاند از یک آهنگ انقلابیگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ سرود «سلام فرمانده» این روز‌ها بسیار سروصدا کرده است و شهر به شهر و در گروه‌های چندین هزارنفری به اجرا در‌می‌آید و حتی از جغرافیای ایران فراتر رفته است.

این سرود که وِرد زبان کوچک و بزرگ شده با سلامی شروع می‌شود که تنها یک ابراز ارادت خالی نیست؛ بلکه اعلام «سربازی» برای بهترین و کامل‌ترین انسان روی زمین (امام زمان) است و ایشان را «فرمانده» خطاب می‌کنند.

در دنیای پرهیاهو و ملتهب امروز هر کسی چه بداند و چه نداند و یا بخواهد و نخواهد سرباز کسی یا کسانی است. بعضی‌ها سرباز پست‌ترین آدم‌های روی زمین مانند رهبران آمریکا و اسرائیل‌اند و بعضی‌ها تحت فرمانِ سرمایه‌داران بزرگ جهانی، بنگاه‌های صهیونیستی و کمپانی‌های بزرگ چند ملیتی.

برخی‌ها سربازان قدرت‌ها و دولت‌های منطقه‌ای یا محلی یا سرباز آل سعودند و یا سرباز آل خلیفه؛ یکی از رهبران کوردل داعش فرمان می‌برد و یکی از رهبران خبیث منافقین.

شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال که بودجه خود را از رژیم آل سعود کودک‌کوش تامین می‌کند چند روزی است که به گروه سرود سلام فرمانده هجوم آورده است.

سلام فرمانده کاری است که ابوذر روحی آن را خوانده و مورد توجه جوانان، نوجوانان، خانواده‌ها و حتی کودکان قرار گرفته و آن را در قالب گروه‌های چند نفره در خانه، مدرسه و ... می‌خوانند.

اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کجا ما خوب عمل کرده‌ایم دشمن وارد شده و با ترفند‌های مختلف سعی در جلوگیری از آن را دارد این روز‌ها شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند بیکار ننشستند و پخش کلیپ‌هایی از رقص چند دانش آموز که آن هم در گذشته بوده سعی دارند که این موضوع را به حاشیه بکشانند.

در سرود سلام فرمانده مخاطب دهه نودی‌ها هستند کسانی که آینده ایران را ترسیم خواهند کرد؛ در این آهنگ از حاج قاسم سیدالشهدای مقاومت نام برده شده است؛ حاج قاسمی که دشمن ضعیف او را به شهادت رساند و حتی پس از ترور او همچنان از نام و تفکر او هراس دارند و به همین دلیل با تشکیل هشتک‌های مختلف سعی دارند جلوی این آهنگ حماسی و انقلابی را بگیرند.

دشمنان بدانند آن‌ها (دهه نودی‌ها) نسلی هستند که ارتباطشان با دین، مذهب و انقلاب وصل شده و بسیار پررنگ است و اکنون چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی شاهد زیباترین جلوه‌های ارتباط نسل نو با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب باشند.

«سلام فرمانده» از نسلی خبر می‌دهد که بیش از گذشته تشنه‌ی ظهورِ موعود است؛ نسلی که به یُمن آگاهی، اراده و آمادگی خود تحقق وعده‌ی الهی را به چشم خواهد دید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار