با صدور پیامی؛

سردار کارگر شهادت مظلومانه رزمنده مدافع حرم «حسن صیاد خدایی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت مظلومانه پاسدار مدافع حرم سرهنگ «حسن صیاد خدایی» از رزمندگان نیروی قدس سپاه را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ - 23May 2022

سردار کارگر شهادت مظلومانه رزمنده مدافع حرم «حسن صیاد خدایی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت مظلومانه پاسدار مدافع حرم سرهنگ «حسن صیاد خدایی» از رزمندگان نیروی قدس سپاه را به خانواده وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خانواده معزز سردار شهید حسن صیاد خدایی

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام باری دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و نام ایران صرف نمود شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد.

سردار شهید حسن صیاد خدایی، دلداده‌ای بود که در گمنامی به حفظ و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب (س) پرداخته و ناجوانمردانه توسط مزدوران صهیونیستی مورد ترور قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

یقیناَ ترور، نمادی آشکار از شکست و زبونی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است. دشمنان کوردل بدانند که با شهادت صیاد خدایی ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر عزت، اقتدار، توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان بوده و این وعده الهی است که «وسیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون».

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع مخلص و بی‌ریای حرم اهل بیت (ع) به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همکاران، همرزمان و به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید والامقام، برای این شهید عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان محترم صبر جزیل از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار