فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار خراسان شمالی:

آزادی خرمشهر نمونه بارزی از امداد الهی بود

امیر نجاتی گفت: آزادی خرمشهر نمونه بارزی از امداد الهی بود که خداوند به تعدادی از افراد مخلص و با ایمان امدادرسانی کرد و در جنگ تحمیلی پیروز شدند.
کد خبر: ۵۲۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 23May 2022

آزادی خرمشهر نمونه بارزی از امداد الهی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر «محمدنجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در مسجد شهدای بجنورد اظهار داشت: عملیات سرنوشت‌ساز و غرورآفرین بیت‌المقدس که حماسه ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ را رقم زد، نقطه عطفی در روند جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به شمار می‌رود که علاوه بر پایان بخشیدن به ۱۹ ماه اشغال مناطق مهمی از حساس‌ترین بخش خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ‌طلبی‌های دشمن مهاجم وارد ساخت و موجب تغییر موازنه قدرت در صحنه نبرد به نفع رزمندگان اسلام شد.

وی افزود: آزادی خرمشهر، نصرتی الهی بود که با مجاهدت و یکپارچگی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی محقق شد و تبدیل به نمادی از ایستادگی، مقاومت و پیروزی همیشگی ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی و توطئه‌های دشمنان شد.

امیر نجاتی بیان کرد: امام خمینی (ره) انقلاب بزرگی را در جهان رقم زد و دشمنان این موفقیت را برنتافتند و با تحریک قومیتی و ترور و جنگ احزاب سعی در کمرنگ کردن انقلاب کردند ولی مردم هوشیار این اجازه را به دشمنان ندادند.

وی افزود: آزادی خرمشهر نمونه بارزی از امداد الهی بود که خداوند به تعدادی از افرادمخلص و با ایمان امدادرسانی کرد و در جنگ تحمیلی پیروز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار