فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمنان را به هم زد

«کمالی» با تأکید بر اینکه با آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هم خورد، گفت: رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی عبور از موانع بسیار سخت و نامکمن‌ها را ممکن کردند.
کد خبر: ۵۲۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 23May 2022

آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمنان را به هم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت 72 شهید روحانی خراسان جنوبی، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر یکی از رویدادها مهم و اثرگذار تاریخ معاصر ایران است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، بیان داشت: این پیام در ابعاد گوناگون دارای آموزه و درس است که یکی از ابعاد آن یعنی خدا بود که اینها را عقب زد، خدا نصرت و پیروزی داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه با آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هم خورد، مطرح کرد: رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی عبور از موانع بسیار سخت و نامکمن‌ها را ممکن کردند.

کمالی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر جلوه‌ای از اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد، بیان داشت: باید به فتح خرمشهر پرداخته و آن را تبیین کنیم تا همگان بدانند در جریان فتح خرمشهر چه اتفاقات مهمی در کشور رخ داده است.

وی ولایت‌مداری مردم، شجاعت، صلابت، بصیرت دینی و سیاسی مردم در دوران دفاع مقدس را از مؤلفه‌های مهم دانست و اضافه کرد: اتصال به خدا و ایمان را رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع بود که این مهم را نیز مرهون حمایت‌های معنوی روحانیت در دفاع مقدس هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دیروز فتح خرمشهر در ابعاد نظامی محقق شد و امروز فتح خرمشهرها در ابعاد فرهنگی و اقتصادی را پیش‌رو داریم، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای عبور از خونین شهرهایی ک تفکر لیبرالی با تفکرات اربابان و دشمنان قسم خورده برای ما ایجاد کردند نیازمند همان مؤلفه‌های دوران دفاع مقدس هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار