فتح خرمشهر؛ فتح خون/

رونمایی از ۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج

همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمان با صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد.

در این آیین از کتاب‌های «جنگ به روایت کاغذهای کاهی»، «تا جایی که رودخانه می‌رود»، «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» و «قهرمان من» از تازه‌های نشر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

کتاب «جنگ به روایت کاغذهای کاهی» پژوهشی پیرامون نقش خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس است که به کوشش «فاطمه رشیدی‌جهان‌‌آباد» گردآوری و تدوین شده است.

کتاب «تا جایی که رودخانه می‌رود» مجموعه داستان‌های برگزیده دهمین جایزه ادبی یوسف است که توسط مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این اداره‌کل چاپ و منتشر شده است.

کتاب «قهرمان من» نیز یک عنوان کتاب نقاشی کودک است که توسط «بنت‌الهدی احمدی» گردآوری شده و کتاب «دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس» نیز یک اثر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس است.

۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار