فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

«فتح خرمشهر» فتح همه ارزش‌های والای انسانی بود

امیر «رحمت‌پور» گفت: فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه فتح همه ارزش‌های والای انسانی بود و تک‌تک لحظات آن برای ما درس بزرگی به همراه دارد.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 24May 2022

«فتح خرمشهر» فتح همه ارزش‌های والای انسانی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امیر «حمیدرضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه فتح همه ارزش‌های والای انسانی بود و تک تک لحظات آن برای ما درس بزرگی به همراه دارد.

وی افزود: در خرداد سال ۱۳۶۱ شهید صیاد‌شیرازی و فرماندهان ارتش و سپاه، عملیات بیت المقدس را با جرات الهی اجرا کردند و همه کشور با تمام نیروهای انسانی، نظامی و تجهیزات بسیج شدند و دشمن را به ذلت کشاندند.

امیر رحمت‌پور با بیان اینکه ‌در عملیات بیت المقدس دشمن شکست خورد، گفت: تمامی اقدامات انجام شده و پیروزی عملیات بیت‌المقدس جز مدد الهی نبوده حضرت امام ‌(ره) به زیبایی فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این جمله تعریف کاملی از عملیات بیت‌المقدس بود چرا که با محاسبات دنیوی آزادسازی خرمشهر هرگز ممکن نبود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان یادآور شد: امیدوارم همه ما بتوانیم جسارت فرماندهان دفاع مقدس را در راستای «ولایت مداری» و «ولایت محوری» در وجود خود پرورش دهیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها