دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید ترور «حسن صیاد خدایی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۲ خرداد ماه با خانواده شهید سردار «حسن صیاد خدایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۲۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ - 23May 2022

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید ترور «حسن صیاد خدایی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهید سردار «حسن صیاد خدایی» ضمن تبریک و تسلیت شهادت «حسن صیاد خدایی» از خانواده این شهید دلجویی و با آن‌ها ابراز همدردی کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار برای شهید «حسن صیاد خدایی» از خداوند متعال علو درجات و برای خانواده این شهید والامقام صبر مسألت کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین با صدور پیامی تأکید کرد: شهادت شهید والا مقام «صیاد خدایی» در اقدام تروریستی ضد انقلاب بار دگر چهره پلید و جنایتکار گروه کفر و استکبار را به نمایش گذاشت و بی‌تردید اعمال غیرانسانی این عناصر تروریست نه تنها از ایمان و اراده ملت بزرگ ایران نخواهد کاست بلکه روحیه ایثار و شهادت را در میان آنان بیش از گذشته شعله‌ور خواهد کرد.

شهید سردار حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم بعدازظهر روز گذشته توسط عوامل استکبار جهانی در خیابان مجاهدین اسلام به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «صیاد خدایی» روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در معراج الشهدای تهران برگزار و آیین تشییع نیز از ساعت ۸ صبح فردا سه‌شنبه سوم خرداد ماه از میدان امام حسین (ع) در مسیر خیابان ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها