فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع):

خرمشهرهای پیش‌رو با توکل به خدا و استقامت فتح می‌شوند

سردار «افراسیابی» گفت: خرمشهرها با شناخت درست، صبوری و استقامت، مردانگی، توکل بر خدا و حرکت پشت سر ولی خدا آزاد می‌شود و همین ایام‌الله فرصتی برای بازنگری درون خود است.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قوچان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) امروز در آیین عطرافشانی گلزار شهدای قوچان که امروز به‌مناسبت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با حضور مدیران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی به دنبال تغییر در واقعیت‌هاست.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد کردن عدم شناخت واقعیت است و آن‌قدر در فضای مجازی باطل را خوب جلوه داده و قرآن بر سرنیزه می‌کند که ما قرآن ناطق را فراموش کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: هیچ اتفاق بزرگی رخ نمی‌دهد، مگر این که در آن اتحاد و همبستگی با توکل به ذات اقدس الهی وجود داشته باشد و راز نصرت و پیروزی در خرمشهر در این همدلی‌ها بوده است.

افراسیابی ادامه: هرکجا این ملت باخدا بوده شکست‌ناپذیر شده است و دشمنان نیز بر زمین کوبیده شدند اما در مقابل هرکجا یک گام عقب‌نشینی شده است دشمن یک گام به جلو حرکت کرده و این در طول انقلاب اسلامی قابل‌مشاهده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر این که در جبهه اسلام و تمام زندگی بشریت، توکل بر خدا و صبر و استقامت موجب هدایت و حمایت الهی و پیروزی شده است، گفت: بی‌صبری، کم‌تحملی و بی‌تابی، ما را به چالش می‌کشاند. امروز خرمشهرها در پیش است. باید در این راه ایستادگی کرد تا به پیروزی رسید.

وی با یادآوری اینکه دشمنان در هرروز از این انقلاب اسلامی با تمام توان وارد میدان مبارزه شدند، تأکید کرد: در دفاع مقدس اگر در مرزهای میهن اسلامی مقابل دشمن ایستادیم امروز در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی و فرهنگی تا خانه‌ها نفوذ کرده است تا در این جنگ شناختی و نرم تغییراتی به وجود آورد.

افراسیابی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در شناخت ما نسبت به صراط مستقیم و اولیای الهی است، گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد کردن عدم شناخت واقعیت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: خرمشهرها با شناخت درست، صبوری و استقامت، مردانگی، توکل بر خدا و حرکت پشت سر ولی خدا آزاد می‌شود و همین ایام‌الله فرصتی برای بازنگری درون خود است.

وی ولایتمداری را مهم‌ترین ویژگی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: قرآن راهنمای زندگی و هدایت‌کننده بوده و برای گمراه نشدن باید قرآن و عترت را همراه داشته و در مسیر ولایت حرکت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار