نماینده ولی فقیه در کردستان:

ترویج احسان و نیکوکاری یکی از اعمال پسندیده است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: ترویج احسان و نیکوکاری یکی از اعمال و صفات پسندیده و دارای اجر و پاداش اخروی است و به عمر و زندگی انسان برکت خواهد داد.
کد خبر: ۵۲۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ - 24May 2022

ترویج احسان و نیکوکاری یکی از اعمال پسندیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز (سه‌شنبه) در رزمایش احسان و همدلی چنین اقداماتی را قابل تقدیر عنوان کرد و اظهار داشت: ترویج احسان و نیکوکاری یکی از اعمال و صفات پسندیده و دارای اجر و پاداش اخروی است.

وی افزود: خیرین و افرادی که اقدامات خیرخواهانه انجام می‌دهند همواره در راستای کمک به دیگران تلاش می‌کنند و هدف آنان کسب منافع مادی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ترویج مدرسه‌سازی، احداث خوابگاه و مسکن ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و نیازمندان توسط خیرین تاکید و تصریح کرد: انجام کارهای خیرخواهانه شاید سختی داشته باشد اما به عمر و زندگی انسان برکت خواهد داد و باید در کار خیر تنها دنبال برکت باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه کارهای خیرخواهانه انسان را احیا و از درد و بلا به دور می‌کند، بیان کرد: برای انجام برخی از کارها باید انسان خودش دنبال حل مشکلات برود و نسبت به دغدغه‌های مردم احساس مسئولیت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ترغیب دیگران به انجام کارهای خیرخواهانه را ضروری دانست و یادآور شد: شاید بسیاری از افراد توانایی کمک به نیازمندان را نداشته باشند اما می‌توانند هم‌نوعان خود را به فرهنگ کمک کردن و ترویج خیرات تشویق کنند.

در پایان این مراسم از همسران و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها