فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز خبر داد؛

برگزاری تور گردشگری و بازدید از موزه دفاع مقدس در فارس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

«مصطفی مشفقیان» گفت: شیراز امسال در ایام گرامیداشت فتح خرمشهر حال و هوای خاصی به خود گرفته و فضاسازی شهری و آذین‌بندی نیز مبتنی بر پاسداشت این ایام انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «مصطفی مشفقیان» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه شیراز امسال و در ایام گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر حال و هوایی خاص به خود گرفت اظهار داشت: فضاسازی شهری و آذین‌بندی در پهنه 240 کیلومترمربعی شهری و 11 منطقه شهرداری شیراز انجام شد.

معاون شهردار شیراز عنوان کرد: جهت گرامیداشت این روز ماندگار روایتگری با حضور شخصیت‌های ملی نیز در سطح فرهنگسراها و بوستان‌ها انجام شد و همچنان در این ایام در حال برگزاری است.

مشفقیان افزود: برگزاری تور گردشگری و بازدید از موزه دفاع مقدس فارس با همکاری اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیزاز امروز آغاز شد و در سطح محلات در حال انجام است.

به گفته وی در راستای گرامیداشت این ایام همچنین سرکشی از آسایشگاه جانبازان و خانواده‎‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس نیز توسط مسوولان شهرداری انجام شده و ادامه دارد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز افزود: از میان جامعه 13 هزار نفری شهرداری، رزمندگان و ایثارگرانی با سابقه حضور در دوران دفاع مقدس وجود دارند که مراسم تجلیل از رزمندگان حاضر در دوران دفاع مقدس به ویژه کارکنان و رزمندگان شاغل در شهرداری از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که توسط شهرداری انجام شد.

وی در پایان گفت: گلباران مزار شهدای عملیات بیت المقدس در دارالرحمه نیز صبح امروز انجام شد و در ادامه نیز پیاده‌روی و کوه‌پیمایی تپه نورالشهدا ویژه سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار