مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

آرامش واقعی و حقیقی در پرتو معنویت و اخلاق است

حجت‌الاسلام پنجی گفت: روح و جسم انسان از همدیگر تأثیر می‌پذیرند، اگر روح انسان از مسائل مهم لذت ببرد، به دنبال آن جسم انسان نیز لذت می‌برد. آرامش واقعی و حقیقی انسان در پرتو معنویت و اخلاق حاصل می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «محمد پنجی»، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، ظهر امروز (سه‌شنبه) در کلاس اخلاق پایوران و سربازان سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، به سلامت جسمانی و روحی شخصیت انسان اشاره کرد و اظهار داشت: سلامت یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه هر انسانی است و سلامتی انسان، دو بُعد دارد؛ بُعد جسمانی و روحی. انسان به همان مقدار که به سلامت جسمانی خود اهمیت می‌دهد، باید به سلامت روحی و روانی خود که بحث بسیار گسترده‌ای دارد، اهمیت بدهد. چرا که؛ سلامت روحی باعث نشاط و فعال بودن جسم انسان می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی از دغدغه‌های همیشگی و مهم در زندگی مشترک خانوادگی، آسایش و آرامش در خانواده است. آسایش و آرامش در زندگی با تشخیص درست و صحیح جایگاه زن و مرد در خانواده محقق می‌شود، گاهی زن و مرد جایگاه خود را فراموش می‌کنند، این فراموشی جایگاه، باعث بروز مشکلات در زندگی مشترک می‌شود.

حجت الاسلام پنجی، آرامش واقعی و حقیقی را در پرتو معنویت و اخلاق دانست و گفت: روح و جسم انسان از همدیگر تأثیر می‌پذیرند، اگر روح انسان از مسائل مهم لذت ببرد، به دنبال آن جسم انسان نیز لذت می‌برد. آرامش واقعی و حقیقی انسان در پرتو معنویت و اخلاق حاصل می‌شود، بقیه آرامش ها، قطعاً مسکّن موقت هستند و انسان از این مسکّن‌های موقت لذت موقت می‌برد و لذت حقیقی و واقعی فقط با معنویت و اخلاق حاصل می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به پنچ گام انقلاب اسلامی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی، تمدن نوین اسلامی، پنج مرحله از مراحل انقلاب برای تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند و ما فعلاً در مرحله سوم، دولت اسلامی هستیم و خاستگاه حقیقی دولت اسلامی، تحقق عدالت و پیشرفت در جامعه است و عدالت و پیشرفت فقط با شعار دادن محقق نمی‌شود و باید با عمل در همه ابعاد اجرایی کشور، عدالت و پیشرفت را در این پیچ مهم تاریخی محقق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار