رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

انتقام خون شهید «صیاد خدایی» را در خیابان‌های تل‌آویو خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام «پورخاقان» گفت: صهیونیست‌های جنایت‌کار، این را بدانند که انتقام خون سردار شهید «صیاد خدایی» که در خیابان «مجاهدین اسلام» به ناحق بر زمین ریخته شد را در خیابان‌های تل‌آویو خواهیم گرفت.
کد خبر: ۵۲۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 25May 2022
انتقام خون سردار «صیادخدایی» را در خیابان های تل آویو خواهیم گرفت/فرهنگ دفاع مقدس الگوی راهگشا برای آینده نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی، اظهار داشت: به برکت روحیه انقلابی خوشبختانه هم‌افزایی و وحدت چشمگیری در نیرو‌های مسلح استان مرکزی وجود دارد و این مهم باید روز به روز تقویت شود و در راستای خدمت صادقانه به مردم پای کار بیاید.

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: خدمت در نظام اسلامی توفیقی بزرگ است و باید از این فرصت برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: استان مرکزی استان امام انقلاب اسلامی و ۷ هزار و ۱۰۰ شهید پرافتخار است و امام خمینی (ره) که تحول بزرگی در دنیا ایجاد کردند، از افتخارات استان مرکزی هستند و امروز جهان تحت تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی قرار گرفته است و شیرمردان زیادی از این استان قیام کردند که خدمات بسیار عظیمی برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و این اقتدار برگرفته از خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده و فرهنگ دفاع مقدس الگوی راهگشا برای آینده نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: هنوز بعد از گذشت ۴۰ سال از عملیات غرورآفرین «الی بیت المقدس» عطر دلنشین شهدا در کشور استشمام می‌شود و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور جاری است.

وی یادآور شد: شهید والامقام «صیادخدایی» که از قهرمانان و رزمندگان مجاهد کشور بود، توسط دست نشانده‌های صهیونیست جنایت کار شناسایی می‌شود و در منطقه رهگذر خود مورد ترور قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد و این حادثه مسئولیت ما در نیرو‌های مسلح و دستگاه قضایی را بسیار سنگین می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: صهیونیست‌های جنایتکار که از انقلاب اسلامی ضربه‌های سنگین خورده‌اند باید بدانند پاسخ درخور و مقتدرانه‌ای بابت این جنایت دریافت خواهند کرد و انتقام سختی خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام پورخاقان اظهار داشت: عملیات بیت المقدس آغازی بر یک فتح‌الفتوح بزرگ بود و ما هنوز در نیمه راه هستیم و شواهد و قرائن نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به شدت با عنایت‌های الهی به سمت فتح‌الفتوح‌های بزرگ حرکت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته فرمودند صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده خود را نخواهند، دید این مسئله قطعا محقق خواهد شد؛ چراکه ایشان تاکنون سخنی نگفتند که تحقق پیدا نکند و هر موضوعی ایشان مطرح کردند، محقق شده است.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌هایی که در گذشته طعم تلخ شکست را نچشیده بودند، از سال‌های گذشته به برکت جبهه مقاومت، شکست‌های سنگینی متحمل شدند و افتخار آمیزی جبهه مقاومت روز به روز در دنیای اسلام در حال گسترش است.

حجت‌الاسلام پورخاقان اضافه کرد: امروز صهیونیست‌های جنایتکار فقط عربده‌کشی می‌کنند و به واسطه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تمام توطئه‌های منطقه‌ای آن‌ها با شکست مفتضحانه روبه‌رو شده است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: هر کجا مظلومی ندای مظلومیت سر دهد، جمهوری اسلامی به کمک او خواهد رفت و ندای مظلوم را در هر نقطه از عالم با جان و دل می‌شنویم و بخشی از عصبانیت دشمنان از جمهوری اسلامی به این دلیل است.

وی یادآور شد: در گذشته فرمانده کل سپاه به صهیونیست‌ها با اقتدار هشدار داد که اگر نیرویی از جمهوری اسلامی در هر نقطه از عالم ترور کنید، ما ۲ برابر آن را از مزدوران شما به درک واصل خواهیم کرد و این بلافاصله محقق شد.

حجت‌الاسلام پورخاقان بیان کرد: صهیونیست‌های جنایت‌کار این را بدانند انتقام خون سردار شهید صیاد خدایی که در خیابان مجاهدین اسلام به ناحق بر زمین ریخته شد را در خیابان‌های تل‌آویو خواهیم گرفت و بدانند اگر بخواهند ذره‌ای نگاه چپ به جوانان ایرانی داشته باشند، پاسخی درخور و کوبنده در مرکز حکومت رژیم جعلی‌شان خواهیم داد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: باید در مقابل با توطئه‌های دشمنان و خصوصا در پدیده نفوذ کاملا هوشیار بود و البته تمام توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های شوم آن‌ها بلافاصله شناسایی می‌شود.

وی گفت: امروز سران قوه قضائیه با نگاه انقلابی و ولایتمداری در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌کنند و نیرو‌های مسلح همگام و پیشگام با آن‌ها حرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام پورخاقان خاطرنشان کرد: خدمت در نظام اسلامی بازنشستگی ندارد و تا لحظه‌ای که اراده الهی بر زنده ماندن وجود دارد، باید خدمت به مردم را به عنوان یک رسالت بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها