استاندار مرکزی:

بزرگترین پروژه عمومی دولت ترمیم اعتماد عمومی است

مخلص‌الائمه گفت: ناامیدی می‌تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند، بزرگترین پروژه عمومی دولت در حال حاضر ترمیم اعتماد عمومی است و به‌طور حتم دستگاه قضایی در این راستا نقش موثری دارد.
کد خبر: ۵۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 25May 2022

بزرگترین پروژه عمومی دولت ترمیم اعتماد عمومی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی، ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در بین دستگاه‌های و مجموعه‌های تابعه قوه قضاییه مهم و ارزشمند است؛ چراکه وظیفه نظارت یکی از بخش‌های مهم کشور را یر عهده دارد.

مخلص‌الائمه گفت: این دستگاه به جرائم خاص نیرو‌های نظامی و انتظامی رسیدگی می‌کند و بازتاب آن نیز به امورات مردم مرتبط می‌شود، این بخش در استان مرکزی نیز قایل تقدیر و تجلیل است.

وی ادامه داد: ما نیز وظیفه خود می‌دانیم در کنار بقیه اجزای اداری استان مرکزی، در خدمت دستگاه قضایی و به صورت ویژه در خدمت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باشیم.

استاندار مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شاکله علمی حضرت امام خمینی (ره) در حوزه علیمه اراک شکل گرفت و اجداد رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این استان بودند و به همین دلیل استان مرکزی استان امامین انقلاب است.

مخلص‌الائمه اظهار داشت: دیار آفتاب نیز به واسطه وجود سبقه وجودی این عزیزان، استان ویژه‌ای است، استان پرجمعیتی نیست؛ اما به لحاظ ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و نخبگی دارای اهمیت است؛ به‌طوری‌که حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد مشاهیر و نخبگان کشور متعلق به استان مرکزی است.

وی یادآور شد: استان مرکزی پر ظرفیت است، اما مانند بسیاری از استان‌های دیگر کشور مسایل و مشکلاتی در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی دارد؛ اما حجم این مشکلات کمتر از ظرفیت‌هاست.

مخلص‌الائمه افزود: با همدلی خوبی که بین همه ارکان استان مرکزی وجود دارد، می‌توان چند گام موثر در اجرای برنامه‌های تحولی دولت و قوه قضاییه برداشت.

وی گفت: مشابه سند تحولی قوه قضاییه، سند تحول دولت هم ابلاغ شده و انتظار است دستگاه قضایی مانند سابق در برش‌های استانی این سند همراهی داشته باشد تا در قبال مردم که مطالبات به حق فراوانی دارند، به خوبی انجام شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولت فرمودند که اعتماد عمومی به نظام آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد و متاسفانه اعتماد و امید مردم دچار مسائلی شده که دلایلی دارد و یکی از علل، آن است که سطح توقعات و انتظارات با برنامه‌ها فاصله دارد و همین امر نارضایتی، بی‌اعتمادی و ناامیدی که بزرگترین سم برای پیشرفت یک کشور است و هر جامعه‌ای را می‌تواند نابود کند، را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: ناامیدی می‌تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند، بزرگترین پروژه عمومی دولت در حال حاضر ترمیم اعتماد عمومی است و به طور حتم دستگاه قضایی در این راستا نقش موثری دارد.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه قابل اجرایی و در اختیار و قابل لمس که ذیل همه اسناد راهبردی و بالادستی است، سند تحول دولت مردمی و سند تحول قوه قضاییه است و باید برش‌های استانی آن به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار